Diētas, kad nesporto, paātrina muskuļa masas zaudēšanu

0
774
katabolsisms, muskuļu masa

Svara samazināšanas diētas, kad netiek ilgstoši veiktas fiziskās aktivitātes, paātrina muskuļu masas zaudēšanu.

Balstoties uz 2007. gadā veiktu pētījumu, kuru veica Itāļu pētnieki, tika secināts, ka pat 20% kaloriju deficīts ir pārāk augsts un veicina muskuļu sadalīšanos.

Pētījums

Itāļi atrada deviņus veselīgus pētījuma dalībniekus, kuriem lika 14 dienas atpūsties gultā divos atšķirīgos gadījumos. Vienā gadījumā dalībniekiem lika uzņemt tik pat kalorijas, cik viņu ķermeņi patērēja, bet otrā gadījumā dalībnieki uzņēma par 20 procentiem mazāk kalorijas, kā patērēts. Pētnieki mērīja ietekmi tieši uz to, kā mainījās dalībnieku ķermeņa uzbūve.

Rezultāts

Atpūta gultā visiem dalībniekiem negatīvi ietekmēja lieso muskuļu masu, toties tiem, kuri uzņēma par 20 procentiem mazāk kaloriju, zaudētā muskuļu masa bija 4 reizes lielāka.

Pētījums atklāja, ka esot neaktīviem, muskuļi absorbēja mazāk leicīnu no asinīm un arī mazāk leicīnu pārvērta muskuļa olbaltumvielās. Esot fiziski neaktīvam, acīmredzot, samazinās anaboliskie procesi muskuļu šūnas un kaloriju deficīts tikai šo efektu pastiprina.

Ieteikums:

Ja esat uz svara samazināšanas diētas un negaidīti saslimstat, pārstājiet diētu un ēdiet kā ierasti.

DALĪTIES

ATBILDĒT