Kad Dzert Proteīna Kokteiļus Svara Samazināšanai?

0
406

Ja Tava ikdiena ir saistīta ar fitnesu – Tu apmeklē trenašieru zāli, domā pie uztura un vēlies samazināt savu lieko svaru, tad ir iznācis jauns pētījums, kur ir apskatīts, kad vislabāk ir uzņemt proteīnu, lai panāktu savu mērķi.

Ja Tavs mērķis ir palielināt muskuļu masu, tad nav lielas starpības, kad Tu lieto proteīna kokteili vai proteīna batoniņus, bet ja vēlies nomest lieko svaru, tad amerikāņu uztura speciālist ir noteikuši, ka visefektīvāk proteīna produktus ir uzņemt maltītas laikā.

Pētījums

Amerikāņu pētnieki apkopoja 34 citus pētījumus, kas ir darīti iepriekš un ilga vismaz 6 nedēļas. Šajos pētījumos dalībnieki bija 20 gadus veci vai vecāki, aktīvi apmeklēja trenažieru zāli un lietoja proteīna produktus.

Rezultāts

Kamēr ir runa par muskuļu masu, nav īsti nozīmes, kad tiek uzņemti proteīnu dzērieni. Tie var tikt dzerti starp maltītēm vai maltītes laikā. Līdz ko ir runa par svara samazināšanu, atklājās cita aina. Vadoties pēc apkopotajiem pētījumiem, ja proteīna produkti tiek uzņemti starp maltītēm, tie īpaši neietekmē tauku samazināšanos, bet kad pētījuma dalībnieki patērēja proteīnu uztura bagātinātājus maltītes laikā, tika novērota īpaša ietekme uz liekā svara samazināšanos.

Proteīna dzērieni un batoniņi ir labi pazīstami visiem, kas apmeklē trenažieru zāli. Tie ir nereti nopērkami tur pat uz vietas un tagad arī ierastajos pārtikas viekalos. Ja Tavs mērķis ir samazināt lieko svaru, tad beidzot ir rasta atbilde, kad šos uztura bagātinātājus ir visefektīvāk uzņemt.

DALĪTIES