12 efektīvi un veselīgi līdzekļi pret paģirām

0
614

12. Kokosriekstu ūdens

Grūtā rītā labāk ir aizsniegties pēc kokosriekstu ūdens nevis pēc sporta dzēriena. Kokosriekstu ūdens ir dabīgi bagāts ar elektrolītiem. Vienā dzērienā vari uzņemt pat līdz 570mg kālija, kas Tev palīdzēs ar ķermeņa hidrāciju. Papildus bonuss – kokorsiekstu ūdenim ir viegla garša, kas varētu veicināt šķidruma uzņemšanu.

11. Sparģeļi

Iztvaicē šos dārzeņus pirms vai pēc lielās ballēšanās un tie izglābs Tavu nākamo rītu! Sparģeļos atrodamās vielas palīdz sašķelt alkoholu, ļaujot toksīniem vieglāk pamest ķermeni. Pie šādiem secinājumiem nonāca pētnieki no Korejas.

10. Ingvers

Ingvers jau ir ilgi bijis pazīstams kā dabīgais līdzeklis pret nelabuma sajūtu vēderā. Smagā rītā, kad piedzīvo nelabu dūšu tikai no domām par ēdienu, izvēlies ingvera sakni, lai ātri tiktu galā ar simptomiem. Lai nebūtu sakne jāgrauž, vēlams to smalki sagriezt un pievienot pie tējas, svaigas sulas vai ūdens.

9. Tomātu sula

Nekas tik ātri neatbrīvo ķermeni no uzturvielām kā alkohols, tāpēc cilvēki bieži jūtās slikti nākošajā rītā. Lai ātrāk atgūtos, ielej sev glāzi tomātu sulas. Tas palīdzēs Tavam ķermenim vieglāk pārstrādāt alkoholu. Pētījumi ir pierādījuši, ka tomātu sula uzlabo aknu darbību, kas paātrina alkohola pārstrādi. Vēl ir atklāts, ka tomātu sulā esošie vitamīni un antioksidanti ātri atjauno tos, kas tika zaudēti iepriekšējā vakarā.

8. Citronūdens

Mēs jau esam rakstījuši par citronūdens labo ietekmi uz organismu. Arī šoreiz citronūdens steidz palīgā tiem, kuriem rīts ir grūts. Citronūdens veicina detoksikāciju, jo uzlabo aknu darbību un šūnu atjaunošanos. Izspied glāzē pusi no citrona un aplej ar ūdeni. Citrons satur vairāk nekā 100% no dienas rekomendējamā C vitamīna daudzuma, kas arī palīdz ar detoksikāciju un iekaisuma noņemšanu.

7. Banāni

Alkohols no ķermeņa izvada elektrolītus, kas izskaidro nākošā rīta drebuļus. Ja no rīta pamosties ar stīviem muskuļiem, vai pat ar krampjiem, tad zini, ka Tev pietrūkst kālijs. Banāni ir pilni ar kāliju. Ja nevari ieēst veselus ēdienus, tad pagatavo banānu smūtiju.

6. Olas

Olas ir daudziem mīļākais paģiru ēdiens. Pašsajūtu uzlabos ceptas, vārītas vai jebkā citādi pagatavotas olas. Tās ir bagātas ar īpašu aminoskābi cisteīnu. Cisteīns palīdz vieglāk sadalīt toksīnus, kas paģiru laikā liek Tev tik slikti justies.

5. Kajēnas pipari

Lielākā daļa no ieteiktajiem līdzekļiem atbrīvo ķermeni no toksīniem – jo ātrāk to izdara, jo labāk cilvēks jūtas. Līdz šim, visi līdzekļi palīdz sadalīt toksīnus, bet kajēnas pipari liek tos izsvīst. Asi ēdieni var likt cilvēkiem svīst, tādā veidā atbrīvojot tos no toksīniem. Vēljovairāk, asi ēdieni liks Tev vairāk dzert, tādā veidā ķermenis uzņems nepieciešamo šķidrumu.

4. Medus

Karote medus var būt tieši tas, kas Tev ir vajadzīgs, lai justos labāk un samazinātu galvas sāpes. Medus galvenokārt sastāv no fruktozes. Fruktoze cīnās par to pašu gremošanas fermentu uzmanību par kuriem alkohols. Tāpēc ķermenis cenšās ātrāk atbrīvoties no alkohola. Medu var droši pievienot tējai, kurā iekšā ir iepriekš pieminētais ingvers.

3. Augļi

Lai kliedētu paģiras, izvairies no ierastajiem treknajiem un neveselīgajiem līdzekļiem kā pica, kebabs vai čipsi. Izvēlies labāk augļus! Fruktoze, kas ir augļos dabīgi palielina ķermeņa enerģiju, tāpat arī, liek ātrāk alkoholam pamest ķermeni. Šķiedrvielas, kas ir atrodamas augļos, palīdz vieglāk sadalīt un pārstrādāt iepriekš uzņemto alkoholu. Augļi arī ir bagāti ar vitamīniem, kuri atjaunos alkohola ietekmē zaudētās rezerves.

2. Kafija

Bez šaubām, kafija ir populāra izvēle jebkurā rītā. Tā ir vēl labāka, kad ir diezgan grūti pēc paballēšanās. Tas ir tāpēc, ka kafija paplašina asinsvadus, kas palīdz ātrāk atbrīvoties no galvassāpēm. Kafija uzlabo smadzeņu darbību un fokusu, kas varētu pietrūkt nākošajā rīta pēc labi pavadīta vakara.

1. Zaļā tēja

Zaļā tēja ir pilna ar antioksidantiem, kuri aizsargā orgānus no toksīnu apdraudējuma. Ja jūti nelabu dūšu vari pievienot tējai klāt rozmarīnu vai lavandu – tie ātri nomierinās Tavu vēderu.