kafija

Vai atcerieties laikus, kad kafija tika uzskatīta par neveselīgu? Jauni pētījumi, kopš tā laika ir vairākkārt apstiprinājuši, ka kafija var būt veselību stiprinošs dzēriens. Protams, vēl joprojām ir gadījumi, kad būtu vēlams atturēties no kofeīna saturošiem dzērieniem. Ja esi viens no tiem, kura rīts bez kafijas nav iedomājams, tad lasi tālāk, lai uzzinātu, kāda kafija ir visveselīgākā.

Dzīvo ilgāk, dzer kafiju

Ir veikti dažādi pētīju, kuri ir pierādījuši kafijas veselības ieguvumus. Te apskats uz pāris no tiem:

  • Ir novērojams pa 33% mazāk diabēta slimnieku skaits, starp tiem, kuri daudz un regulāri dzer kafiju (vidēji 6 tasītes dienā);
  • Kafijas mīļiem ir mazāka iespēja saslimt ar sirds slimībām vai piedzīvot insultu;
  • Tiem arī ir samazināta iespēja saslimt ar alcheimeru vai parkinsona slimību.
  • Kafijas baudītājiem ir vieglāk izvairīties no aknu vēža, nieru slimībām, aknu aptaukošanos un pat depresijas.

Ir pētījumi, kuros apstiprinās, ka kafijas dzērāji dzīvo par 6 – 24% ilgāk nekā tie, kas kafiju nedzer.

Jauns pētījums

Ir jauns pētījums, kur tika noskaidrota kafijas ilgtermiņa ietekme uz organismu. Priekš pētījuma tika piesaistīts iespaidīgs skaits ar kafijas cienītājiem – 215 000 cilvēki.

Īsumā, tie, kas dzēra 1 tasīti dienā, tiem risks nomirt samazinājās par 12%, bet tiem, kas dzēra 2 vai 3 tasītes dienā – par veseliem 18% samazinājās risks.

Interesanti, ka nebija nozīmes tam, kā cilvēki dzēra kafiju. Gan dzerot ar kofeīnu, gan bez tā, tika sasniegti pozitīvie veselības ieguvumi. Lielākā daļa kafijas dzērāju ikdienā neizvēlējās organisko vai kādu citu augstas kvalitātes kafiju.

Lai vēl vairāk stiprinātu pētījuma rezultātus, cilvēki bija ar dažādām etniskajām izcelsmēm.

Kāda ir pati labākā kafija?

Vēlies zināt, kura no visām kafijām ir pati labākā Tavam ķermenim? Pēc cita pētījuma datiem, tā ir viegli grauzdētā kafija. Tā ir labāka par vidēji grauzdētu, tumši grauzdētu vai franču kafiju.

DALĪTIES