proteins, muskuļu masa,

Ja Tu vēlies izskatīties atlētiskāk vai slaidāk, tad daudzi Tev pateiks, ka vajag vairāk sportot un uzņemt olabltumvielas. Gandrīz visi, kas iet uz trenažieru zāli ir dzirdējuši, ka treniņi un proteīns pastiprina viens otra efektu, bet tikai tagad to pa tiešām izpētīja un pierādīja. Amerikāņu uztura speciālisti publicēja pētījumu, kurā parādīts, cik tieši viens otram efektu pastiprina.

Pētījums

Pētnieki analizēja 8290 sieviešu datus, kuras bija vecumā no 50 – 79 gadiem. Viņi zināja, cik daudz sievietes nedēļā sporto un cik daudz uzņēma olbaltumvielas uzturā. Pētnieki sadalīja sievietes 5 vienāda izmēra grupās, balstoties uz to, cik daudz sporto un uzņem olbaltumvielas.

Rezultāts

Jo vairāk sievietes uzņēma olbaltumvielas, jo zemāka viņām tauku proporcija ķermenī bija. Tai skaitā, tika novērots, ka arī viņu liesā muskuļu masa pieauga proporcionāli ar olbaltumvielu daudzumu. Pētnieki atklāja, ka olbaltumvielu uzņemšana un treniņi stiprina viens otra efektu uz cilvēka ķermeni.

Tomēr, pozitīvais olbaltumvielu efekts tika novērots tikai tad, kad tika uzņemti vismaz 2 grami olbaltumvielu uz katru ķermeņa kilogramu.


DALĪTIES

ATBILDĒT