popkorns

4 iemesli, kāpēc ēst vairāk popkornu. Vīrieši šeit ir īstie ieguvēji!

1 – Popkorns ir labāks par augļiem un dārzeņiem

2012. gadā, pētnieki Skrantonas universitātē, Pensilvānijas štatā, ziņoja, ka popkorns saturs vairāk polifenolus, kā augļi un dārzeņi. Jautāsi – kas ir polifenoli? Tie ir mikroelementi, kas spēlē lielu lomu, lai ķermeni pasargātu no deģeneratīvām slimībām, ieskaitot vēzi un kardiovaskulārās saslimšanas.

Un jā.. popkornā to ir vairāk, kā augļos un dārzeņos. Protams, augļi un dārzeņi, vitamīnu un minerālu ziņā, ir labāki par popkornu, bet popkorns, kā jau virsraksts saka, ir laba un veselīga uzkoda.

2 – Popkorns var sniegt spēcīgāku erekciju

Erekciju pamatā ir hidraulika. Tās ir iespējamas, jo asinis pieplūst, caur asinsvadiem, uz dzimumlocekli. Ja spiediens šajā sistēmā palielinās, tad arī erekcija ir spēcīgāka un ideālākajā gadījumā, metīs ēnu uz tiem, kas atradīsies zem tās. Ja asinsvadi ir sašaurināti, neko iespaidīgu nevar gaidīt.

Tāpēc, ķermenim piegādājot vairāk slāpekļa oksīdu, ir iespējams šos ceļus atkal paplašināt. Slāpekļa oksīds ir nozīmīga viela dažādos ķermeņa procesos un erekciju kvalitāte ir viens no faktoriem, ko tas iespaido.

Popkorns šeit nāk palīgā, jo tas ir lielisks avots aminoskābei, kuru sauc  L-arginīns. Ķermenis L-arginīnu spēj pārstrādāt slāpekļa oksīdā. Lai arī popkorns neaizstās erekcijas veicinošās zāles, tas ir labs līdzeklis, lai optimizētu asinsplūsmu.

3 – Popkorns var palielināt testosterona līmeņus

Lai nodrošinātu vīriešos optimālu testosterona līmeni, kas ir vajadzīgs gan notievēšanai, gan liesās muskuļu masas palielināšanai, kā arī, kvalitatīvas seksuālās dzīves nodrošināšanai, ir pāris minerāli, kas var palīdzēt. Tie ir cinks, magnijs un citi. Pokorns satur abus!

Lai arī cinka daudzums popkornā nav pārāk liels, tas ir ķermenim viegli absorbējošā formā. 100 grami popkorna satur aptuveni 4 gramus cinka un 120mg magnija. Šie minerāli nodrošina gan optimālu testosterona izstrādi, gan palīdz ar slāpkeļa oksīda izmantošanu.

4 – Popkornam ir zema glikēmiskā slodze

Glikēmiskais indekss tiek izmantots, lai noteiktu ēdieniem, cik daudz tie palielina glikozes līmeni asinīs. Jo zemāks glikēmiskais indekss, jo mērenāk glikozes līmenis tiek paaugstināts ķermenī. Cilvēki, kas ievēro kādu diētu, parasti pievērš uzmanību šim indeksam un cenšas izvēlēties ēdienus ar, pēc iespējas, zemāku glikēmisko indeksu.

Popkornam, pēc būtības, ir visai augsts glikēmiskais indekss, bet sakarā ar to, ka porcija, kuru cilvēki apēd, parasti nav pārāk liela, tā glikēmiskā slodze ir zema. Protams, jo vairāk popkornu ēd, jo lielāka arī ir slodze.

Lai popkorna mielošanos padarītu veselīgāku, vēlams to pagatavot bez sāls un neizmantojot orģinālo popkorna maisu, kas var saturēt nevēlamas ķīmijas.